1.

Mert azt szeretnéd, ha a vállalkozásodnak növekedne a forgalma és ezáltal a profit is. A pontgyűjtő kártyával jutalmazott vásárló megkülönböztetve érzi magát, az előnyös feltételek miatt még többet vásárol, elégedettségével új vásárlókat toboroz az üzlet számára, akik szintén vásárolnak, így biztosan növekedni fog az üzlet forgalma és a profit is.

2.

Mert meg szeretnéd tartani a vásárlóidat. A hűségprogramok egyik fő célja a vásárlók megtartása, ami azért fontos egy vállalkozás számára, mert sokkal kisebb erőfeszítésbe (pénzbe) kerül, mint új ügyfelek figyelmének felkeltése.

3.

Mert új vásárlókat szeretnél. Kevés olyan vállalkozás van, amelyiknek ne lenne szüksége új ügyfelekre. Egy megfelelően kidolgozott törzsvásárlói rendszer kiváló eszköz arra, hogy felhívja az új vásárlók figyelmét a cégedre.

4.

Mert elégedett vásárlókat szeretnél. Egy elégedett vevő a legjobb reklám, nem csak új ügyfeleket hoz ingyen, hanem sokkal többet is vásárol az üzletedben.

5.

Mert egy legális forrásból származó, valós címlistád lesz email- és postacímekkel, akiket szinte bármikor és bármennyiszer „zaklathatsz”, hiszen kizárólag a vállalkozásod iránt érdeklődő emberekből áll.

+1

Mert egy saját rendszerben Te hozod a szabályokat. Biztos ismersz a piacon kártyarendszereket, amelyekhez lehet csatlakozni, cserébe, jó esetben, vásárlókat kapsz, a legtöbb esetben azonban inkább csak ígéreteket. A legtöbb ilyen hálózatépítő rendszer pár hónap/év alatt kifullad, nagyon kevés sikeres modell van a piacon. Nem kényelmesebb egy olyan rendszerben dolgozni, ahol Te írod a szabályokat és nem azért fizetsz, hogy a mások által hozott szabályokat betarthasd?

 

Amennyiben szeretnél új ügyfeleket és nagyobb forgalmat, próbáld ki a rendszert díjmentesen itt!