GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

MI A WEB2POINTS?

A web2points egy webes interaktív szolgáltatás, melynek segítségével törzsvásárlói programokat, hűségakciókat valósíthatnak meg a vállalkozások, anélkül, hogy nagyobb összegeket kellene fejlesztésekbe fektetniük. A rendszer használatával egy saját online törzsvásárlói és kedvezménykezelő rendszer kialakítására adunk lehetőséget. Vásárlói hűségprogramokat szervezhet és pontgyűjtő akciókat bonyolíthat le. A rendszer kártya nélkül, kártyával és mobiltelefonnal is használható. A kártyák azonosítása QR kóddal (kétdimenziós vonalkód), vagy vonalkóddal történik. A webböngészőből megnyitható adminisztrációs, operátori és vásárlói felületek letisztult és logikus formával adnak lehetőséget pontgyűjtő akciók szervezésére kis- közép és nagyvállalatoknak. Havidíjas csomagjaink lehetővé teszik egy professzionális, testreszabható kedvezményrendszer, hűségpont-akció használatát anélkül, hogy a vállalkozások kifizetnének több százezer, vagy akár több millió forintot egy saját program fejlesztésére. A Web2points törzsvásárlói rendszert sokéves tapasztalat alapján fejlesztettük, aminek eredménye egy egyedülálló kártyás pontgyűjtő szolgáltatás a piacon. QR kód használatával lehetővé tettük, hogy a kártyás azonosítás se legyen költséges. Mi kifejlesztettük, önnek csak használnia kell!

MIÉRT JÓ A PONTGYŰJTÉS?

A pontgyűjtő kártyával jutalmazott vásárló megkülönböztetve érzi magát, az előnyös feltételek miatt még többet vásárol, elégedettségével új vásárlókat toboroz az üzlet számára.

MIRE JÓ EGY HŰSÉGPROGRAM?

A hűségprogramok célja a vásárlók megtartása, ami azért fontos a vállalkozások számára, mert sokkal kisebb erőfeszítésbe (pénzbe) kerül, mint új ügyfelek figyelmének felkeltése. A legtöbb hűségprogram pontgyűjtő akcióval kapcsolódik össze, melynek során a vásárlók az összegyűjtött pontjaikat termékekre, szolgáltatásokra válthatják be, vagy egyszerűen csak kedvezményes áron vásárolhatnak.

KINEK JAVASOLT HŰSÉGPROGRAMOT INDÍTANI?

Kisválalkozásoknak, mert velünk talán nagyobbak és sikeresebbek lehetnek.

Középvállalkozásoknak, mert a vásárlókat meg kell tartani és újakat kell szerezni.

Nagyvállalatoknak, mert ők már nem tehetik meg, hogy ne becsüljék meg vásárlóikat.

Szállodáknak, mert a rendszer akár a már meglévő szobakártyáikkal is működhet.

MILYEN FELTÉTELEK SZÜKSÉGESEK A RENDSZER HASZNÁLATÁHOZ?

A rendszer használatához egy számítógép (PC, laptop, tablet, mobiltelefon) és folyamatos internetkapcsolat szükséges. A rendszer az ismertebb asztali és mobil webböngészőkből (Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer) gond nélkül elérhető és használható. Az oldal zavartalan működéséhez engedélyezni kell a JavaScript futtatását és a Sütiket (Cookie). A rendszer minden felülete reszponzív, a legtöbb mobil eszközön (Androidos táblagép, mobiltelefon) optimális megjelenést biztosít.

SZÜKSÉGES-E ÁLLANDÓ INTERNETKAPCSOLAT A RENDSZER HASZNÁLATÁHOZ?

Rendszerünk internetes technológiára épül, ezért használatához szükséges a megfelelő internetkapcsolat.

HASZNÁLHATÓ A RENDSZER MONDJUK MÁGNESKÁRTYÁKKAL IS?

Az web2points jelenleg sajnos nem használható mágneskártyákkal, mert elavult technológiának tartjuk. A mágneskártya olvasó illesztésére természetesen  tudunk adni egyedi fejlesztési ajánlatot, amennyiben mindenképpen ragaszkodnak a használatához.

HASZNÁLHATÓ A RENDSZER HAGYOMÁNYOS (1D) VONALKÓDOLVASÓVAL IS?

Az web2points használható hagyományos (1D) vonalkódolvasókkal és a kereskedelemben használt vonalkódokkal.

VAN ENNEK A RENDSZERNEK VALAMI KÖZE PIRAMISJÁTÉKHOZ, VAGY MLM-HEZ?

Semmi. A vásárlók azonban a velünk szerződött cégek törzsvásárlói, amely cégek tevékenységére nincsen rálátásunk, így felelősséget sem tudunk vállalni a vásárlókat ezzel összefüggésbe hozható károkért.

KIPRÓBÁLHATOM A PROGRAMOT INGYEN?

A program ingyenesen és kötelezettség-mentesen kipróbálható a “Demo igénylése” menüpontban, Egy egyszerű űrlap kitöltése után emailben küldjük a szükséges információkat. Az így igényelt program egy teljes értékű fiók demo adatokkal. A program kipróbálására 30 nap áll rendelkezésre, ennek lejártakor a belépési jogosultságok automatikusan törlődnek.

MI VAN AKKOR, HA AZ ÜGYFELEIM SZÁMÁNAK NÖVEKEDÉSÉVEL/CSÖKKENÉSÉVEL ÁTLÉPEK EGY MÁSIK DÍJCSOMAGBA?

Amennyiben a felhasználó ügyfélszáma átlépi az aktuális díjcsomagjában foglalt maximális számot, előfizetése átkerül egy magasabb csomagba. Ennek díját tárgyhónapban még nem, csak a következő teljes hónapban érvényesítjük. Alacsonyabb díjcsomagra váltás esetén szintén a következő teljes hónaptól jogosult a felhasználó a kisebb díjcsomag használatára.

CSAK KÁRTYÁVAL HASZNÁLHATÓ A RENDSZER?

Nem, kártya nélkül is használható. A vásárlók kártyaszáma a fiókjukban megjelenik egy QR kód formájában és pl. telefonjukról beolvashatják azt, mintha egy kártya lenne, az elfogadóhelyeken.

ÖSSZEKAPCSOLHATÓ A PROGRAM MÁS RENDSZEREKKEL (SZÁMLÁZÓPROGRAM, WEBSHOP PL.)?

Igen, a web2points összekapcsolható más rendszerekkel, az alap funkciók tekintatében már elkészítettük az ehhez tartozó API-t, de egy ilyen feladat általában további fejlesztést igényel mindkét fél részéről. A pontos igények egyeztetése után szívesen adunk árajánlatot a fejlesztésre.

BŐVÍTHETŐ EGYEDI FUNKCIÓKKAL A RENDSZER?

Igen, a web2points bővíthető egyedi igényeknek megfelelően. A pontos igények egyeztetése után árajánlatot adunk a fejlesztésre.

HASZNÁLHATOM A RENDSZERT A SAJÁT TÁRHELYEMEN IS?

Igen, a web2points használható saját tárhelyről is. A pontos igények egyeztetése után árajánlatot adunk a telepítésre.

MILYEN INTÉZKEDÉSEKET KÖVETTEK EL A RENDSZER ÉS AZ ADATOK VÉDELME ÉRDEKÉBEN?

Néhány szót a biztonságról:

  • a szerver semmilyen jelszót nem tárol, se kiolvasható, se visszafejthető formában
  • a jelszavakból mcrypt algoritmussal generált hash van az adatbázisban, ami egyirányú algoritmus, nem lehet visszafordítani
  • sütiben semmilyen érzékeny adatot nem tárol a rendszer
  • a rendszer SQL injection ellen védve van
  • a rendszer CSRF token-es védelemmel van ellátva XSS ellen
  • az adatbázis többlépcsős jelszavas azonosítással van védve
  • az adatbázisról naponta több mentés készül (akár óránként is), probléma esetén visszaállítható a korábbi állapot
  • a kommunikáció SSL titkosítással védett csatornán zajlik
  • a szerver tűzfallal van ellátva
  • a rendszer forrásfájljai külső verziókezelő rendszeren vannak tárolva (vagyis nem tud elveszni, bármelyik korábbi állapot azonnal visszaállítható)
  • kivételkezelés – esetleges váratlan hiba esetén, nem kerül érzékeny hibaüzenet a képernyőre

 

A legkorszerűbb biztonsági elemeket építettük be a rendszerbe, egyetlen dologra azonban sajnos nincsen ráhatásunk, ez pedig az emberi tényező.

 

A kényes adatokra a felhasználóknak is vigyázni kell:

  • jelszavaikat ne adják ki, ne mondják el senkinek
  • védjék számítógépeiket vírusoktól, adathalászó üzenetektől, becsapós emailektől, illetéktelen személyektől
MILYEN INTÉZKEDÉSEKET KÖVETTEK EL A RENDSZER ÉS AZ ADATOK VÉDELME ÉRDEKÉBEN?

Néhány szót a biztonságról:

  • a szerver semmilyen jelszót nem tárol, se kiolvasható, se visszafejthető formában
  • a jelszavakból mcrypt algoritmussal generált hash van az adatbázisban, ami egyirányú algoritmus, nem lehet visszafordítani
  • sütiben semmilyen érzékeny adatot nem tárol a rendszer
  • a rendszer SQL injection ellen védve van
  • a rendszer CSRF token-es védelemmel van ellátva XSS ellen
  • az adatbázis többlépcsős jelszavas azonosítással van védve
  • az adatbázisról naponta több mentés készül (akár óránként is), probléma esetén visszaállítható a korábbi állapot
  • a kommunikáció SSL titkosítással védett csatornán zajlik
  • a szerver tűzfallal van ellátva
  • a rendszer forrásfájljai külső verziókezelő rendszeren vannak tárolva (vagyis nem tud elveszni, bármelyik korábbi állapot azonnal visszaállítható)
  • kivételkezelés – esetleges váratlan hiba esetén, nem kerül érzékeny hibaüzenet a képernyőre

 

A legkorszerűbb biztonsági elemeket építettük be a rendszerbe, egyetlen dologra azonban sajnos nincsen ráhatásunk, ez pedig az emberi tényező.

 

A kényes adatokra a felhasználóknak is vigyázni kell:

  • jelszavaikat ne adják ki, ne mondják el senkinek
  • védjék számítógépeiket vírusoktól, adathalászó üzenetektől, becsapós emailektől, illetéktelen személyektől
HOGYAN TUDOM 100%-OSAN KIZÁRNI, HOGY AZ ALKALMAZOTTAIM VISSZAÉLJENEK A PONTFELÍRÁSSAL?

Az emberi tényezőt a legnehezebb kivédeni, deépítettünk be korlátozásokat és operátori engedélyeket. Azt is szoktuk tanácsolni ilyen helyzetekben, hogy hozzák az alkalmazottak tudomására, hogy a Tranzakciós napló minden tevékenységet rögzít, ami nem törölhető, így visszakereshető, ha valami olyan történik, ami gyanús lehet. Ehhez persze néha rá kell nézni rendszeresen, vagy kikeresni a Tranzakciós naplóban egy időszakot és a kirívó eseteket ellenőrizni. Ha ezt az alkalmazott megérti, akkor nem fog csalni, mert utólag úgyis kiderül.

HASZNÁLHATÓ-E MOBIL ESZKÖZÖKÖN A RENDSZER?

A rendszer minden felülete reszponzív, tehát minden mobil eszközön (táblagép, mobiltelefon) optimális megjelenést biztosít. A tesztelés elsősorban Android eszközökön zajlott, más operációs rendszerek esetén lehetnek megjelenési hibák. A QR kód olvasás csak Android eszközökön használható.

MIÉRT NEM KAPOK EMAILT AZ EGYES TRANZAKCIÓKRÓL?

Azért, mert az email küldést engedélyezni kell a vásárlónak a Vásárlói oldal Felhasználói profil menüjében az “Email értesítést kérek” jelölőnégyzet kipipálásával. Ennek adatvédelmi okai vannak, nem szeretnénk senkit emailekkel zaklatni a saját hozzájárulása nélkül.

HOGYAN TUDOM FELVENNI A KÁRTYÁKAT A RENDSZERBE?

A már legyártott, azonosítókkal ellátott kártyákat többféleképpen is fel lehet venni a rendszerbe:

  1. A vásárlói adatlap kitöltésekor lehetőség van az előre generált kártyaszámot átírni, vagy beolvasni a kis kamera ikonra kattintva a vásárlóhoz hozzárendelni kívánt kártya QR kódját.
  2. Ha nem szeretné egyenként felvenni a vásárlókat, lehetőség van tömeges felvételre is, ehhez le kell tölteni az Importálás menüben található Excel sablont. Ezután a Kártyakészítés menüben le kell generálni a kívánt mennyiségű kártyaszámot és QR kódot, majd innen a kártyaszámokat át kell másolni az Excel sablon megfelelő oszlopába. Végül már csak a táblázat többi oszlopának kitöltése van hátra, annak megfelelően, mennyi adattal rendelkezik.

Amennyiben a fentiekben nem talál választ a kérdéseire, írjon nekünk bátran!