GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések

Mi a web2points?

A web2points egy webes interaktív szolgáltatás, melynek segítségével törzsvásárlói programokat, hűségakciókat valósíthatnak meg a vállalkozások, anélkül, hogy nagyobb összegeket kellene fejlesztésekbe fektetniük. A rendszer használatával egy saját online törzsvásárlói és kedvezménykezelő rendszer kialakítására adunk lehetőséget. Vásárlói hűségprogramokat szervezhet és pontgyűjtő akciókat bonyolíthat le. A rendszer kártya nélkül, kártyával és mobiltelefonnal is használható. A kártyák azonosítása QR kóddal (kétdimenziós vonalkód), vagy NFC (13,56 MHz) chipekkel történik. A webböngészőből megnyitható adminisztrációs, operátori és vásárlói felületek letisztult és logikus formával adnak lehetőséget pontgyűjtő akciók szervezésére kis- közép és nagyvállalatoknak. Havidíjas csomagjaink lehetővé teszik egy professzionális, testreszabható kedvezményrendszer, hűségpont-akció használatát anélkül, hogy a vállalkozások kifizetnének több százezer, vagy akár több millió forintot egy saját program fejlesztésére. A Web2points törzsvásárlói rendszert sokéves tapasztalat alapján fejlesztettük, aminek eredménye egy egyedülálló kártyás pontgyűjtő szolgáltatás a piacon. QR kód használatával lehetővé tettük, hogy a kártyás azonosítás se legyen költséges. Mi kifejlesztettük, önnek csak használnia kell!

Miért jó a pontgyűjtés?

A pontgyűjtő kártyával jutalmazott vásárló megkülönböztetve érzi magát, az előnyös feltételek miatt még többet vásárol, elégedettségével új vásárlókat toboroz az üzlet számára.

Mi a hűségprogram?

A hűségprogramok célja a vásárlók megtartása, ami azért fontos a vállalkozások számára, mert sokkal kisebb erőfeszítésbe (pénzbe) kerül, mint új ügyfelek figyelmének felkeltése. A legtöbb hűségprogram pontgyűjtő akcióval kapcsolódik össze, melynek során a vásárlók az összegyűjtött pontjaikat termékekre, szolgáltatásokra válthatják be, vagy egyszerűen csak kedvezményes áron vásárolhatnak.

Kiknek ajánljuk?

Kisválalkozásoknak, mert velünk talán nagyobbak és sikeresebbek lehetnek.
Középvállalkozásoknak, mert a vásárlókat meg kell tartani és újakat kell szerezni.
Nagyvállalatoknak, mert ők már nem tehetik meg, hogy ne becsüljék meg vásárlóikat.
Szállodáknak, mert a rendszer akár a már meglévő szobakártyáikkal is működhet.

Milyen feltételek szükségesek a rendszer használatához?

A rendszer használatához egy számítógép (PC, laptop, tablet, mobiltelefon) és folyamatos internetkapcsolat szükséges. A rendszer az ismertebb asztali és mobil webböngészőkből (Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari) gond nélkül elérhető és használható. Az oldal zavartalan működéséhez engedélyezni kell a JavaScript futtatását és a Sütiket (Cookie). A rendszer minden felülete reszponzív, tehát minden mobil eszközön (táblagép, mobiltelefon) optimális megjelenést biztosít.

Szükséges-e állandó internetkapcsolat a rendszer használatához?

Rendszerünk internetes technológiára épül, ezért használatához szükséges a megfelelő internetkapcsolat.

Használható a rendszer mágneskártyákkal is?

Az web2points jelenleg sajnos nem használható mágneskártyákkal, mert elavult technológiának tartjuk. A mágneskártya olvasó illesztésére természetesen  tudunk adni egyedi fejlesztési ajánlatot, amennyiben mindenképpen ragaszkodnak a használatához.

Használható a rendszer hagyományos, egydimenziós vonalkódolvasókkal?

Az web2points jelenleg sajnos nem használható hagyományos (1D) vonalkódolvasókkal és vonalkódokkal, ennek két oka van:

  1. Sokféle vonalkód létezik a kereskedelemben, a kódolvasó szoftvernek ezek mindegyikére keresni kellene, ami lényegesen lassítaná a kódolvasást.
  2. A QR kód bármilyen irányból könnyen és gyorsan olvasható.

Egyedi igény esetén természetesen szívesen adunk ajánlatot 1D vonalkódolvasók használatának megoldására, vagy a webkamerás kódolvasó szoftver átprogramozására.

Van ennek a rendszernek valami köze piramisjátékhoz, vagy MLM-hez?

Semmi. A vásárlók azonban a velünk szerződött cégek törzsvásárlói, amely cégek tevékenységére nincsen rálátásunk, így felelősséget sem tudunk vállalni a vásárlókat ezzel összefüggésbe hozható károkért.

Kipróbálhatom a programot ingyen?

A program ingyenesen és kötelezettség-mentesen kipróbálható a “Demo igénylése” menüpontban, Egy egyszerű űrlap kitöltése után emailben küldjük a szükséges információkat. Az így igényelt program egy teljes értékű fiók demo adatokkal. A program kipróbálására 30 nap áll rendelkezésre, ennek lejártakor a belépési jogosultságok automatikusan törlődnek.

Mi van akkor, ha az ügyfeleim számának növekedésével/csökkenésével átlépek egy másik díjcsomagba?

Amennyiben a felhasználó ügyfélszáma átlépi az aktuális díjcsomagjában foglalt maximális számot, előfizetése átkerül egy magasabb csomagba. Ennek díját tárgyhónapban még nem, csak a következő teljes hónapban érvényesítjük. Alacsonyabb díjcsomagra váltás esetén szintén a következő teljes hónaptól jogosult a felhasználó a kisebb díjcsomag használatára.

Csak kártyával használható a rendszer?

Nem, kártya nélkül is használható. Amennyiben kártyaszámot adnak a vásárlóknak, a fiókjukban megjelenik egy QR kód és pl. telefonjukról beolvashatják azt, mintha egy kártya lenne, az elfogadóhelyeken.

Összekapcsolható más rendszerekkel (pl. számlázó program, webshop)?

Igen, a web2points összekapcsolható más rendszerekkel. Egy ilyen feladat általában mindkét fél részéről fejlesztést igényel, ezért a munka megkezdése előtt érdemes felmérni a másik rendszer fejlesztőjének rugalmasságát. A pontos igények egyeztetése után árajánlatot adunk a fejlesztésre.

Bővíthető egyedi funkciókkal a rendszer?

Igen, a web2points bővíthető egyedi igényeknek megfelelően. A pontos igények egyeztetése után árajánlatot adunk a fejlesztésre.

Használhatom a rendszert a saját tárhelyemen is?

Igen, a web2points használható saját tárhelyről is. A pontos igények egyeztetése után árajánlatot adunk a telepítésre.

Milyen biztonsági intézkedéseket követnek el a rendszer védelmére?

Néhány szót a biztonságról:

  • a szerver semmilyen jelszót nem tárol, se kiolvasható, se visszafejthető formában
  • a jelszavakból MD5 algoritmussal generált hash van az adatbázisban, ami egyirányú algoritmus, nem lehet visszafordítani
  • sütiben semmilyen érzékeny adatot nem tárol a rendszer
  • a rendszer SQL injection ellen védve van
  • az adatbázis többlépcsős jelszavas azonosítással van védve
  • az adatbázisról napi mentés készül, probléma esetén visszaállítható a korábbi állapot
  • a szerveren minden oldallekérés naplózva van, másodpercre pontosan visszakereshető és követhető minden ami történt, IP cím szerint
  • a kommunikáció SSL titkosítással védett csatornán zajlik

 

A legkorszerűbb biztonsági elemeket építettük be a rendszerbe, egyetlen dologra azonban sajnos nincsen ráhatásunk, ez pedig az emberi tényező.

A kényes adatokra a felhasználóknak is vigyázni kell:

  • jelszavaikat ne adják ki, ne mondják el senkinek
  • védjék számítógépeiket vírusoktól, adathalászó üzenetektől, becsapós emailektől, illetéktelen személyektől
Használható mobil eszközökön is a rendszer?

A rendszer minden felülete reszponzív, tehát minden mobil eszközön (táblagép, mobiltelefon) optimális megjelenést biztosít. A tesztelés elsősorban Android eszközökön zajlott, más operációs rendszerek esetén lehetnek megjelenési hibák. A QR kód olvasás csak Android eszközökön használható.

Amennyiben a fentiekben nem talál választ a kérdéseire, írjon nekünk bátran!